University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Vunjak, J. (2024). Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228
Vunjak, Juraj. "Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228
Vunjak, Juraj. "Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228
Vunjak, J. (2024). 'Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije', Master's thesis, University of Zadar, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228
Vunjak J. Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2024 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228
J. Vunjak, "Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228