doctoral thesis
Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola

University of Zadar

Cite this document

Barbir, J. (2024). Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola (Doctoral thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:504982

Barbir, Joško. "Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola." Doctoral thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:504982

Barbir, Joško. "Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola." Doctoral thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:504982

Barbir, J. (2024). 'Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola', Doctoral thesis, University of Zadar, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:504982

Barbir J. Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola [Doctoral thesis]. Zadar: University of Zadar; 2024 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:504982

J. Barbir, "Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi iz perspektive nastavnika osnovnih škola", Doctoral thesis, University of Zadar, Zadar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:504982

Please login to the repository to save this object to your list.