master's thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca

Medved, Veronika
University of Zadar
Department of Economics

Cite this document

Medved, V. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved, Veronika. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved, Veronika. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved, V. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca', Master's thesis, University of Zadar, accessed 23 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved V. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2020 [cited 2024 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

V. Medved, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Please login to the repository to save this object to your list.