master's thesis
Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske

Zrilić, Agata
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Zrilić, A. (2024). Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049

Zrilić, Agata. "Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049

Zrilić, Agata. "Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049

Zrilić, A. (2024). 'Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske', Master's thesis, University of Zadar, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049

Zrilić A. Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049

A. Zrilić, "Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049

Please login to the repository to save this object to your list.