master's thesis
Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda

Filipović, Ana
University of Zadar
Department of Psychology

Cite this document

Filipović, A. (2022). Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:649653

Filipović, Ana. "Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda." Master's thesis, University of Zadar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:649653

Filipović, Ana. "Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda." Master's thesis, University of Zadar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:649653

Filipović, A. (2022). 'Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda', Master's thesis, University of Zadar, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:649653

Filipović A. Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2022 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:649653

A. Filipović, "Utjecaj emocija na potrošačko ponašanje: preferencija tipa proizvoda", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:649653

Please login to the repository to save this object to your list.