Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra

Ivana Mijačika (2016)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document

Mijačika, I. (2016). Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, Ivana. "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, Ivana. "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, I. (2016). 'Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 31 March 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika I. Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2020 March 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

I. Mijačika, "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Islandora Bookmark - Please login to use this feature