undergraduate thesis
Creating an online reputation by using viral marketing on the example of the city of Zadar

Ivana Mijačika (2016)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document

Mijačika, I. (2016). Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, Ivana. "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, Ivana. "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, I. (2016). 'Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 18 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika I. Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2019 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

I. Mijačika, "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017