prikaz prve stranice dokumenta Likovne metode redefinicije i rekompozicije kao poticaj kreativnosti u nastavi na primjeru analitičkog i sintetičkog kubizma
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Likovne metode redefinicije i rekompozicije kao poticaj kreativnosti u nastavi na primjeru analitičkog i sintetičkog kubizma

Mrkić, Marija
University of Zadar
Department of Teachers and Preschool Teachers Education
Division of Elementary School Teacher Education

Cite this document

Mrkić, M. (2022). Likovne metode redefinicije i rekompozicije kao poticaj kreativnosti u nastavi na primjeru analitičkog i sintetičkog kubizma (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:392030

Mrkić, Marija. "Likovne metode redefinicije i rekompozicije kao poticaj kreativnosti u nastavi na primjeru analitičkog i sintetičkog kubizma." Master's thesis, University of Zadar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:392030

Mrkić, Marija. "Likovne metode redefinicije i rekompozicije kao poticaj kreativnosti u nastavi na primjeru analitičkog i sintetičkog kubizma." Master's thesis, University of Zadar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:392030

Mrkić, M. (2022). 'Likovne metode redefinicije i rekompozicije kao poticaj kreativnosti u nastavi na primjeru analitičkog i sintetičkog kubizma', Master's thesis, University of Zadar, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:392030

Mrkić M. Likovne metode redefinicije i rekompozicije kao poticaj kreativnosti u nastavi na primjeru analitičkog i sintetičkog kubizma [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2022 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:392030

M. Mrkić, "Likovne metode redefinicije i rekompozicije kao poticaj kreativnosti u nastavi na primjeru analitičkog i sintetičkog kubizma", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:392030

Please login to the repository to save this object to your list.