master's thesis
Effective methods of working with hyperactive children – from the teachers' perspective

Adrijana Koprivanac (2016)
University of Zadar
Department of Teachers and Preschool Teachers Education
Division of Elementary School Teacher Education
Cite this document...

Koprivanac, A. (2016). Učinkovite metode u radu s hiperaktivnom djecom iz perspektive učitelja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:477838

Koprivanac, Adrijana. "Učinkovite metode u radu s hiperaktivnom djecom iz perspektive učitelja." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:477838

Koprivanac, Adrijana. "Učinkovite metode u radu s hiperaktivnom djecom iz perspektive učitelja." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:477838

Koprivanac, A. (2016). 'Učinkovite metode u radu s hiperaktivnom djecom iz perspektive učitelja', Master's thesis, University of Zadar, accessed 24 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:477838

Koprivanac A. Učinkovite metode u radu s hiperaktivnom djecom iz perspektive učitelja [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2019 August 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:477838

A. Koprivanac, "Učinkovite metode u radu s hiperaktivnom djecom iz perspektive učitelja", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:477838