master's thesis
The role of self-esteem and classroom climate in explaining internalizing and externalizing problems of adolescents

Mia Žaja (2019)
University of Zadar
Department of Psychology
Cite this document

Žaja, M. (2019). Uloga samopoštovanja i razredne klime u objašnjenju internaliziranih i eksternaliziranih problema u adolescenciji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:952442

Žaja, Mia. "Uloga samopoštovanja i razredne klime u objašnjenju internaliziranih i eksternaliziranih problema u adolescenciji." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:952442

Žaja, Mia. "Uloga samopoštovanja i razredne klime u objašnjenju internaliziranih i eksternaliziranih problema u adolescenciji." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:952442

Žaja, M. (2019). 'Uloga samopoštovanja i razredne klime u objašnjenju internaliziranih i eksternaliziranih problema u adolescenciji', Master's thesis, University of Zadar, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:952442

Žaja M. Uloga samopoštovanja i razredne klime u objašnjenju internaliziranih i eksternaliziranih problema u adolescenciji [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:952442

M. Žaja, "Uloga samopoštovanja i razredne klime u objašnjenju internaliziranih i eksternaliziranih problema u adolescenciji", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:952442