master's thesis
City of Zadar tourist promotion via Instagram as a communicatioanl technique

Matea Gugić (2019)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document...

Gugić, M. (2019). Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:101307

Gugić, Matea. "Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:101307

Gugić, Matea. "Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:101307

Gugić, M. (2019). 'Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću', Master's thesis, University of Zadar, accessed 25 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:101307

Gugić M. Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2019 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:101307

M. Gugić, "Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:101307