master's thesis
Teachers' attitudes on the inclusion of children with disabilities in the system of regular schools

Sanja Mandić (2018)
University of Zadar
Department of Pedagogy
Cite this document

Mandić, S. (2018). Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji djece s teškoćama u sustav redovnih škola (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:183508

Mandić, Sanja. "Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji djece s teškoćama u sustav redovnih škola." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:183508

Mandić, Sanja. "Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji djece s teškoćama u sustav redovnih škola." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:183508

Mandić, S. (2018). 'Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji djece s teškoćama u sustav redovnih škola', Master's thesis, University of Zadar, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:183508

Mandić S. Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji djece s teškoćama u sustav redovnih škola [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:183508

S. Mandić, "Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji djece s teškoćama u sustav redovnih škola", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:183508