master's thesis
Travel blogs opportunities for advertising improvement of tourist destinations

Marija Glavinović (2017)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document...

Glavinović, M. (2017). Mogućnost turističkih blogova za unapređenje oglašavanja turističkih destinacija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:799886

Glavinović, Marija. "Mogućnost turističkih blogova za unapređenje oglašavanja turističkih destinacija." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:799886

Glavinović, Marija. "Mogućnost turističkih blogova za unapređenje oglašavanja turističkih destinacija." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:799886

Glavinović, M. (2017). 'Mogućnost turističkih blogova za unapređenje oglašavanja turističkih destinacija', Master's thesis, University of Zadar, accessed 20 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:799886

Glavinović M. Mogućnost turističkih blogova za unapređenje oglašavanja turističkih destinacija [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2019 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:799886

M. Glavinović, "Mogućnost turističkih blogova za unapređenje oglašavanja turističkih destinacija", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:799886