Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Identifying Market Segments and Selection of Target Markets in Example with Mobile Devices Producers

Petra Miočić (2017)
University of Zadar
Department of Economics
Cite this document

Miočić, P. (2017). Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Miočić, Petra. "Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Miočić, Petra. "Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Miočić, P. (2017). 'Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 23 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Miočić P. Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2020 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

P. Miočić, "Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Islandora Bookmark - Please login to use this feature