undergraduate thesis
Identifying Market Segments and Selection of Target Markets in Example with Mobile Devices Producers

Petra Miočić (2017)
University of Zadar
Department of Economics
Cite this document...

Miočić, P. (2017). Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Miočić, Petra. "Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Miočić, Petra. "Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Miočić, P. (2017). 'Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 21 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

Miočić P. Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2019 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610

P. Miočić, "Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljanih tržišta na primjeru proizvođača mobilnih uređaja", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:162610