prikaz prve stranice dokumenta Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu

Češnjaj, Karla
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Češnjaj, K. (2016). Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu (Undergraduate thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla. "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla. "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, K. (2016). 'Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj K. Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

K. Češnjaj, "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Please login to the repository to save this object to your list.