prikaz prve stranice dokumenta Uloga slogana u pozicioniranju njemačkih saveznih država
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga slogana u pozicioniranju njemačkih saveznih država

Pavić, Kristina
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Pavić, K. (2022). Uloga slogana u pozicioniranju njemačkih saveznih država (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:079942

Pavić, Kristina. "Uloga slogana u pozicioniranju njemačkih saveznih država." Master's thesis, University of Zadar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:079942

Pavić, Kristina. "Uloga slogana u pozicioniranju njemačkih saveznih država." Master's thesis, University of Zadar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:079942

Pavić, K. (2022). 'Uloga slogana u pozicioniranju njemačkih saveznih država', Master's thesis, University of Zadar, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:079942

Pavić K. Uloga slogana u pozicioniranju njemačkih saveznih država [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2022 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:079942

K. Pavić, "Uloga slogana u pozicioniranju njemačkih saveznih država", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:079942

Please login to the repository to save this object to your list.