@mastersthesis{unizd:3629, author = {{Rupić, Zrinka}}, title = {{Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije}}, } @mastersthesis{unizd:3578, author = {{Vladović, Matea}}, title = {{Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa}}, } @mastersthesis{unizd:5358, author = {{Pirjak, Greta}}, title = {{Oktoberfest u funkciji zadovoljenja kulturnih i gastronomskih potreba posjetitelja}}, } @mastersthesis{unizd:3493, author = {{Šolić, Marija}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u oblikovanju imidža poznatih osoba}}, } @mastersthesis{unizd:5362, author = {{Bučo, Hana}}, title = {{Eufemizmi političara u komunikaciji s javnostima}}, } @mastersthesis{unizd:3448, author = {{Košir, Marija}}, title = {{Mogućnosti popularizacije veslanja u Hrvatskoj putem mrežnih stranica}}, } @mastersthesis{unizd:3700, author = {{Znaor, Filip}}, title = {{Zastupljenost njemačkog jezika u programima nacionalnih turističko-ugostiteljskih studij}}, } @mastersthesis{unizd:2891, author = {{Kovačević, Ana}}, title = {{Lobiranje za političke svrhe}}, } @mastersthesis{unizd:2967, author = {{Gugić, Matea}}, title = {{Promocija turizma grada Zadra putem Instagrama kao komunikacijske tehnike odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{unizd:2892, author = {{Stipanović, Tea}}, title = {{Semiotika intertekstualnosti u filmovima Quentina Tarantina}}, } @mastersthesis{unizd:2898, author = {{Petković, Mirela}}, title = {{Stavovi i mišljenja hrvatskih stručnjaka za odnose s javnošću o primjeni etičkih principa u vlastitoj praksi}}, } @mastersthesis{unizd:2896, author = {{Perić, Josipa}}, title = {{Važnost slobode medija u demokratizacijskim procesima u društvu na primjeru Radija 101}}, } @mastersthesis{unizd:2787, author = {{Rukavina, Petra}}, title = {{Mogućnosti za korištenje društvenih medija kao PR alata lokalnih samouprav}}, } @mastersthesis{unizd:2562, author = {{Radić, Maja}}, title = {{Implikacije afere Agrokor u globalnom političkom kontekstu}}, } @mastersthesis{unizd:2536, author = {{Klarin, Paula}}, title = {{Tehnike odnosa s javnošću u funkciji jačanja suradnje Hrvatske i Japana}}, } @mastersthesis{unizd:2524, author = {{Kolaković, Josip}}, title = {{Glazbena događanja u funkciji privlačenja turista iz zemalja njemačkog govornog područja}}, } @mastersthesis{unizd:2564, author = {{Školjarev, Anja Lucia}}, title = {{Odnos domaćina i turista temeljen na učinkovitoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unizd:2450, author = {{Kaleb, Anamarija}}, title = {{Analiza komunikacije HGSS-a na društvenim mrežama Facebook i Twitteru}}, } @mastersthesis{unizd:2415, author = {{Matić, Iva}}, title = {{Obilježja edukativne funkcije blogova o prehrani}}, } @mastersthesis{unizd:2323, author = {{Zupčić, Bernarda}}, title = {{Ispitivanje vjerodostojnosti portala Dnevnik.hr, 24 sata.hr i Hrt.hr}}, } @mastersthesis{unizd:2228, author = {{Ljubičić, Ruža}}, title = {{Stavovi i mišljenja ravnatelja osnovnih i srednjih škola Zadarske županije o uvođenju djelatnika za odnose s javnošću}}, } @mastersthesis{unizd:2213, author = {{Matanović, Roko}}, title = {{Komunikacijski aspekti odnosa s javnošću u turizmu}}, } @mastersthesis{unizd:2011, author = {{Stanić, Željka}}, title = {{Komercijalni radio između ekonomskog i javnog interesa}}, } @mastersthesis{unizd:1821, author = {{Baterl, Martin}}, title = {{Propaganda kao manipulativni oblik informiranja}}, } @mastersthesis{unizd:1820, author = {{Radonja, Ana}}, title = {{Najznačajniji kulturno povijesni spomenici Savezne Republike Njemačke}}, } @mastersthesis{unizd:1752, author = {{Vukovarac, Lora}}, title = {{Analiza naslovnica tjednika Istočne Hrvatske „Posavska Hrvatska“ i „Vinkovački list“}}, } @mastersthesis{unizd:1753, author = {{Marušić, Martina}}, title = {{Kulturne ture kao proizvod kulturnog turizma Omiš}}, } @mastersthesis{unizd:1730, author = {{Matešić, Ivana}}, title = {{Odnosi s javnošću na primjeru sportskih organizacija}}, } @mastersthesis{unizd:1611, author = {{Glavinović, Marija}}, title = {{Mogućnost turističkih blogova za unapređenje oglašavanja turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{unizd:1583, author = {{Sarić, Irena}}, title = {{Etika u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{unizd:1582, author = {{Klarić, Ivana}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba}}, } @mastersthesis{unizd:1614, author = {{Smokrović, Donata}}, title = {{Crno pokraj Zadra u prošlosti i sadašnjosti}}, } @mastersthesis{unizd:5348, author = {{Karamarko, Marija}}, title = {{Analiza dnevnog tiska o izbjegličkoj krizi u Hrvatskoj 2015. godine}}, } @mastersthesis{unizd:1275, author = {{Milković, Sanja}}, title = {{Funkcija elektroničkih publikacija u demokratskom razvoju lokalnih zajednica}}, } @mastersthesis{unizd:1076, author = {{Jeličić, Ivan}}, title = {{Odnosi s javnošću u sportu kroz primjenu Web 2.0 alata}}, } @mastersthesis{unizd:1063, author = {{Ražov, Karolina}}, title = {{Katolički sakralni objekti i vjerski turizam u Francuskoj nakon zakona iz 1905.}}, } @mastersthesis{unizd:1007, author = {{Galović, Anamaria}}, title = {{Odnosi s javnošću na primjeru Turističke zajednice Zadarske županije}}, } @mastersthesis{unizd:1010, author = {{Kolega, Božidar}}, title = {{Parlamentarna izborna kampanja u lokalnim medijima 2015. na primjeru HRT Radio Zadra}}, } @mastersthesis{unizd:825, author = {{Ivanov, Deni}}, title = {{Analiza sigurnosti informacijskih sustava na primjeru e-zdravstva u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unizd:876, author = {{Kristić, Ana}}, title = {{Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{unizd:727, author = {{Novaković, Tea}}, title = {{Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{unizd:719, author = {{Mlinac, Franjo}}, title = {{Primjena odnosa s javnošću na primjeru suvremenih hrvatskih narodnih knjižnica}}, } @mastersthesis{unizd:850, author = {{Dobrić, Dijana}}, title = {{Prepoznatljivost hrvatskih sportaša na europskom tržištu}}, } @mastersthesis{unizd:687, author = {{Zupčić, Bernarda}}, title = {{Modeli primjene društvenih medija u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{unizd:409, author = {{Kaleb, Anamarija}}, title = {{Odnosi s medijima u funkciji odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{unizd:571, author = {{Drenić, Anna}}, title = {{Odnosi s javnošću u internoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unizd:337, author = {{Lucić, Nikolina}}, title = {{Komuniciranje s internim i eksternim javnostima na primjeru sportskih organizacija}}, } @mastersthesis{unizd:340, author = {{Petrina, Martina}}, title = {{Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije}}, } @mastersthesis{unizd:206, author = {{Vladović, Matea}}, title = {{Osnove odnosa s javnošću muzejskih institucija}}, } @mastersthesis{unizd:192, author = {{Treskavica, Lorena}}, title = {{Obilježja funkcije Facebook-a kao novog medija}}, } @mastersthesis{unizd:194, author = {{Perović, Nives}}, title = {{Mogućnosti komuniciranja kulturne baštine zadarskih Arbanasa putem virtualnog muzeja}}, } @mastersthesis{unizd:200, author = {{Vučković, Jelena}}, title = {{Naši i strani modni blogeri}}, } @mastersthesis{unizd:172, author = {{Katić, Matea}}, title = {{Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unizd:171, author = {{Vulić, Andrea}}, title = {{Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu}}, }